Mangler du en vicevært eller ejendomsserviceudbyder til din andelsforening, ejerforening eller udlejningsejendom? Så lad os overtage alt det praktiske omkring ejendommen. Hos Matthiesen Ejendomsservice tilbyder vi stabil og omhyggelig viceværtservice, og vi hjælper med en bred vifte af ejendomsserviceydelser – kort sagt en alt-i-én løsning til din ejendom.
Når du laver en aftale om viceværtservice med os, får du en løsning, der indeholder lige præcis de ydelser, som du gerne vil have hjælp til. Det er naturligvis også helt op til dig, hvor tit vi skal komme. Nogle steder kommer vi en gang om ugen, andre hver 14. dag og nogle steder hver dag.
En aftale om viceværtservice omfatter gerne rengøring af for- og bagtrapper, renholdelse af gade og gård, snerydning og saltning, affaldshåndtering, vinduespudsning i opgangen, beboerkontakt, akutservice, tilsyn med ejendommen og mindre handyman-opgaver som fx småreparationer.
Hvis der hører udearealer til ejendommen, kan din aftale om viceværtservice naturligvis også indeholde services som græsslåning, fældning og beskæring af træer samt hækklipning.
Derudover tilbyder vi at assistere bestyrelsen i en andelsboligforening eller ejerforening, fx i forbindelse med håndværkere og forsikringsskader.
Ejer du eller administrerer du flere ejendomme, tilbyder vi, at du får én fast kontaktperson hos os på alle ejendommene. Du kan også få faste statusmøder og hjælp i forbindelse med vedligeholdelsesrapporter, energimærker mv.
Fældning og beskæring
Hækklipning
Græsslåning mv.
Rydning af sne
Saltning af fortov og stier mv.
Vælger du vores akutservice, kan du ringe og få hjælp døgnet rundt alle ugens dage, hvis der opstår en akut skade på ejendommen. Vi assisterer med rekvirering af håndværkere og eventuel kontakt til forsikringsselskabet.
Rydning af kælder- og loftsrum
Bestilling af storskrald
Hovedrengøring
Håndværkerrensgøring
Flytterengøring
Vinduespolering — pudser både glaspartier og vinduer i alle højder og på alle typer af ejendomme
Prisen for vores viceværtservice afhænger af, hvor mange ydelser du ønsker, at vi skal stå for, og hvor tit vi skal komme på din ejendom. Hvis du ønsker at få et tilbud på viceværtservice, er du meget velkommen til at ringe eller skrive til os.
Kontakt os, og få et tilbud på en serviceaftale
Vi bruger CleanManager til at registrere de opgaver, der bliver udført på ejendommene. På den måde kan du som kunde altid logge ind og få et overblik over din aftale og følge med i, hvornår opgaverne bliver udført. I CleanManager kan du både se, hvilke opgaver der er blevet løst, hvornår der var nogen på ejendommen, og hvem der har været der. Du kan også indmelde ekstraopgaver.
Matthiesen Ejendomsservice er en familievirksomhed, og vi er specialister i at passe på din ejendom. Som ejer af en ejendom, administrator eller bestyrelsesmedlem kan du komme i kontakt med os døgnet rundt. Vi er fleksible, og vi løser alle opgaver med et smil.
Læs mere om os
Og kan vi ikke hjælpe dig selv, så kender vi med garanti nogen, der kan…
Det får vi kun ved at sætte en ære i at levere en høj grad af service og faglig stolthed i opgaveløsningen. Når vi laver en aftale, så overholder vi den. Det vil sige at vi kommer som aftalt og leverer en ydelse, der efter vores bedste overbevisning er fagligt korrekt og i henhold til aftalen. Hvis du ikke er tilfreds med det arbejde, vi har leveret, så kommer vi ud og laver det om, for en tilfreds kunde er det vigtigste for os.
Ring til os for en samtale om dine ønsker og behov, så kan vi sammen finde et tidspunkt, hvor det kan passe dig, at vi kommer ud og ser på ejendommen.
Vi gennemgår ejendommen med dig og aftaler hvilke ydelser du ønsker at have indeholdt i aftalen.
I løbet af få dage, modtager du et tilbud på en serviceaftale fra os
Man-Fre / 08-16
24/7
© Matthiesen 2021